Langkau ke kandungan utama

BIOPTRON LIGHT THERAPY

RAWAT LUKA KENCING MANIS, DIABETES DENGAN RAWATAN CAHAYA BIOPTRON



ANDA TELAH MENCUBA PELBAGAI CARA BAGI MENYEMBUHKAN LUKA KENCING MANIS, DIABETES DAN LUKA LAIN TETAPI TIDAK BERHASIL?


TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH ANDA. BIOPTRON CENTRE PASTI AKAN MEMBANTU ANDA DAN
 RAMAI ORANG YANG KAMI BANTU TELAH PUN BERJAYA PULIH . JIKA ANDA INGINKAN PERUBAHAN, BERTINDAKLAH SEKARANG.


Mari kita baca serba sedikit tentang Bioptron ni...

Di Poliklinik Penawar Semenyih, kami menyediakan rawatan Bioptron Light Therapy. Rawatan ini menggunakan kaedah cahaya bagi penyembuhan luka, mengatasi masalah saraf dan masalah kulit. Teknologi ini bertindak pada salur darah secara halus. Ia mengaktifkan salur darah dan merangsang semula salur darah yang bermasalah. Perkara ini akan melancarkan aliran darah pada salur darah. Jadi, proses penyembuhan lebih cepat berlaku serta masalah kebas juga dapat diatasi apabila darah mengalir dengan lancar. Boleh dikatakan ianya sejenis fisioterapi juga.


Mari kita saksikan video temubual Dr Rushmini bersama konsultan Puan Aduna mengenai bioptron centre ini.



Antara kelebihan Terapi Cahaya BIOPTRON:


1. Rawatan ini tidak menyakitkan dan mudah untuk digunakan. (Hanya rasa suam dan sangat selesa)

2. Mesra pengguna. (Sesuai untuk semua lapisan masyarakat seperti, golongan tua, golongan muda dan golongan bayi)

3. Tiada kesan sampingan. (Contoh : Tidak membunuh sel-sel pada tubuh, tidak memberi mudarat pada penyakit, tidak melemahkan badan)

Bioptron boleh membantu :


* Merawat luka

* Mematikan kuman dan mengaktifkan sel baru

* Merawat ekzima, ruam dan kudis

* Merawat sakit belakang, sendi dan saraf

* Merawat jerawat dan jeragat

* Merawat gastrik

* Menggalakan pertumbuhan rambut

* Meningkatkan sistem imunisasi

* Kecutkan buasir & lain-lain

* Melagakan saluran pernafasan ( Masalah athma / Masalah kahak bayi )

* Melegakan migrain / sakit kepala 


MENGAPA KAMI MAHU BANTU ANDA ?


1) Kerana kami prihatin dan sayangkan anda , kami mahu anda segera pulih dari sebarang penyakit.
2) Kerana kami faham hasrat anda yang mahukan rawatan yang terbaik dari pakar seperti rawatan kami      di bioptron centre yang ditubukan  oleh doktor kesayangan anda iaitu Dr Rushmini dan Dr Siti.
3) Kerana kami faham anda mahu segera pulih dari sakit yang anda alami. 



Dr Rushmini dan Dr Siti sentiasa berbincang bagi menaikkan mutu servis dan rawatan bagi pesakit yang berkunjung di poliklinik kami.

JIKA BERMINAT DENGAN RAWATAN KAMI SILA ISI BORANG DI BAWAH DENGAN SEGERA!!!!!


Mesin Biopton light / Cahaya Bioptron yang kami gunakan 




BAGAIMANA RAWATAN DILAKUKAN?

1. Sesi pemeriksaan bersama doktor .



    Dalam sesi ini, anda dikehendaki berjumpa dengan doktor kami agar doktor kami dapat memeriksa
    anda terlebih dahulu, sebelum doktor menyerahkan anda kepada terapis yang akan merawat.

2. Sesi bersama terapis.


 


    Dalam sesi ini, terapis akan menerangkan tentang rawatan yang akan dijalankan 
    terhadap anda dan memulakan sesi rawatan .


VIDEO TESTIMONI MENGGUNAKAN BIOPTRON LIGHT 







IKUTI KISAH KEJAYAAN PESAKIT KAMI



"PUAS HATI DAN RAWATAN YANG SANGAT BERKESAN ! SELEPAS PAKCIK MENJALANI RAWATAN BIOPTRON LIGHT INI, DALAM 1 KALI RAWATAN SAHAJA DAH NAMPAK HASILNYA. BAYANGKAN KALAU PAKCIK BUAT BANYAK KALI RAWATAN INI. MALAH, DOKTOR YANG SANGAT PRIHATIN DAN LAYANAN  STAFF YANG SANGAT MESRA TERHADAP PAKCIK .  RAWATAN INI SELAMAT DAN TERNYATA BERKESAN, DAN MENDAPAT KELULUSAN KKM” – Pakcik Ismail Bin Johar , 60 tahun

Berikut adalah kisah beliau:

Pakcik telah mengalami eksiden teruk 1 tahun lepas. Seminggu duduk ICU sebelum dapat ke wad biasa. Kemudian doktor telah bagitahu pakcik bahawa pakcik ada penyakit kencing manis dimana pakcik tak tahu selama ini pakcik ada penyakit ini. Apakan daya malang tidak berbau, pakcik eksiden dan mengalami luka yang teruk di kaki, pakcik ulang alik ke hospital untuk membuat rawatan, luka pakcik x sembuh dengan cepat dan kuman sudah merebak dengan pantas sekali. Pakcik  berasa sedih apabila doktor kata kena potong kaki pakcik untuk mengelakkan ianya merebak ketempat lain. Nak dipendekkan cerita ada kawan pakcik syorkan pakcik pergi ke poliklinik penawar semenyih untuk mencuba rawatan bioptron light. Pada awalnya pakcik agak was - was dengan rawatan ini tetapi setelah dipujuk oleh isteri pakcik, pakcik pun pergilah cuba rawatan ini. Alhamdulillah 1 kali rawatan sahaja luka pakcik makin sembuh dan nampak hasilnya seawal 1 kali rawatan. Sebab tulah pakcik sangat  berterima kasih kepada Doktor di Poliklinik Penawar Semenyih dan juga staff di sana yang sabar dan mesra melayan pakcik sepanjang pakcik membuat rawatan di sana. Melalui kaedah rawatan bioptron light ini masalah pakcik kini sudah selesai.

      

Keadaan Pakcik Ismail dari 1 kali rawatan hingga ke 3 kali rawatan menggunakan bioptron light


JIKA BERMINAT DENGAN RAWATAN KAMI SILA ISI BORANG DI BAWAH DENGAN SEGERA!!!!!





Testimoni Encik Ibrahim yang mengalami kecederaan sakit lutut semasa bermain futsal.


Saksikan testimoni kami, bukan Pakcik Ismail  seorang sahaja yang sudah pulih dari masalah yang membelenggu hidupnya malah banyak orang lagi telah pun berjaya dan terbukti berkesan dengan rawatan ini.









Bioptron Light juga merawat masalah lain seperti sakit sendi, urat dan saraf, ekzema, gastrik dan lain lain.

  


JIKA BERMINAT DENGAN RAWATAN KAMI SILA ISI BORANG DI BAWAH DENGAN SEGERA!!!!!



Bayangkan situasi anda setelah berjaya seperti testimoni di bawah ini . 


 


 

JIKA BERMINAT SILA ISI BORANG DI BAWAH DENGAN SEGERA ATAU BOLEH WHATSAPP KAMI DI TALIAN INI UNTUK MENDAPATKAN MAKLUMAT LANJUT


                                                                                                  

60128924808 ( Puan Aduna)

60133881484 (Cik Shira)
60103528484 (Lan) 
60172321480 (Amir)




KAMI SAYANG ANDA 

See U @ Poliklinik Penawar Semenyih

Lokasi Kami Adalah DI :

=====

Poliklinik Penawar Semenyih

No 26 G, Jalan Semenyih Sentral 4 , 

43500 Semenyih , Selangor





Catatan popular daripada blog ini

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN PANTAS DAN BERKESAN

  SETELAH 5 TAHUN GEMUK SEKARANG  LANGSING JELITA DENGAN RAWATAN DI  POLIKLINIK PENAWAR SEMENYIH PROGRAM SLIMMING adalah merupakan satu program penurunan berat badan berkesan yang diformulasikan oleh Dr Rushmini Maris Ismail. Program ini amat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah obesiti degil atau Resistance Obesiti. APAKAH YANG DI MAKSUDKAN RESISTANCE OBESITI? Resistance obesiti berlaku pada mereka yang telah berdiet secara mengurangkan makan dan bersenam melebihi 2 tahun tetapi tetap gagal menurunkan berat badan mereka. Lihat bagaimana formula unik kami memberikan kesan menakjubkan hanya dalam 14 hari. LIHAT VIDEO FARAH DI BAWAH Nama saya Farah berumur 28 tahun, berkerja sebagai Kerani di Syarikat Honda. Saya merupakan ibu kepada 3 orang anak.Berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak ketiga. Orang sekeliling menyangka saya hamil kerana perut saya sangat buncit . Pada masa tu saya rasa down gila. Bayangkan anak ketiga saya baru saja 3 bulan. saya rasa malu nak berhad

BIOPTRON THERAPY

Terapi Cahaya BIOPTRON boleh digunakan sebagai rawatan pelengkap untuk menyokong kaedah perubatan konvensional dan sebagai monoterapi tanda-tanda tertentu. BIOPTRON boleh membantu: 1. Mempercepat penyembuhan luka 2. Melegakan kesakitan dan mengurangkan keamatan yang 3. Dalam gangguan dermatologi dan masalah kulit 4. Dalam pediatrik 5. Dalam Kecelaruan Afektif Bermusim (SAD) Ciri-ciri yang Cahaya BIOPTRON membolehkan cahaya untuk menembusi bukan sahaja kulit tetapi juga tisu pendasar. Oleh itu, kesan positif Cahaya BIOPTRON tidak terhad kepada kawasan kulit yang dirawat.BIOPTRON Light mempunyai Kesan biostimulative: apabila digunakan pada kulit, ia merangsang cahaya sensitif struktur intraselular dan molekul. Ini memulakan tindak balas rantai selular dan mencetuskan tindak balas yang dipanggil menengah, yang tidak hanya terhad kepada kawasan kulit yang dirawat. Lihat nr rujukan. 1, 3 dan 5.BIOPTRON Terapi Cahaya merangsang dan memoduletkan proses memperbaiki dan