Langkau ke kandungan utama

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN PANTAS DAN BERKESAN

 

SETELAH 5 TAHUN GEMUK SEKARANG 
LANGSING JELITA DENGAN RAWATAN DI 
POLIKLINIK PENAWAR SEMENYIH

PROGRAM SLIMMING adalah merupakan satu program penurunan berat badan berkesan yang diformulasikan oleh Dr Rushmini Maris Ismail. Program ini amat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah obesiti degil atau Resistance Obesiti.

APAKAH YANG DI MAKSUDKAN RESISTANCE OBESITI?

Resistance obesiti berlaku pada mereka yang telah berdiet secara mengurangkan makan dan bersenam melebihi 2 tahun tetapi tetap gagal menurunkan berat badan mereka. Lihat bagaimana formula unik kami memberikan kesan menakjubkan hanya dalam 14 hari.

LIHAT VIDEO FARAH DI BAWAH



Nama saya Farah berumur 28 tahun, berkerja sebagai Kerani di Syarikat Honda. Saya merupakan ibu kepada 3 orang anak.Berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak ketiga. Orang sekeliling menyangka saya hamil kerana perut saya sangat buncit . Pada masa tu saya rasa down gila. Bayangkan anak ketiga saya baru saja 3 bulan. saya rasa malu nak berhadapan dengan orang ramai,

 Saya mula berdiet dan bersenam namun gagal menurunkan berat badan Saya juga mengamalkan suplemen dan ubat kurus. Duit pun banyak habis tapi semuanya tak berkesan. Saya sedih sangat. Husband pun tegur kenapa badan makin naik bukan makin kurus ? Baju saiz M dah tak muat, Kena pakai XXL.

Apa masalah sebenar yang saya hadapi masa itu pun saya tak tahu. Lengan dan peha nampak macam ahli gusti Perut jangan cakap la. Makin memboroi. Nak dukung anak pun susah. Terpaksa suruh husband dukung. Saya nak jumpa kawan lama pun malu . yela mana tak malu dulu kurus macam lidi body pun bukan main cantik lagi. Sekarang kecantikkan saya telah hilang.

Payudara pun Nampak kendur je. Husband tengok pun tak lalu, sebab husband cakap dah macam makcik-makcik kendur je Nampak. Baru anak 3 payudara dah kendur. Nak pergi mana-mana kena pakai jubbah sebab nak sorok lemak-lemak yang berketul-ketul di bahagian perut, peha, belakang badan dan punggung yang menggeleber ni. Sedih sangat rasanya.Saya benar benar tertekan.


KISAH YANG MENGUBAH KEHIDUPAN SAYA
    
Satu hari masa saya pergi shopping saya terserempak dengan kawan lama saya masa sekolah menengah. Kawan saya yang dulunya gemok yang selalunya kena ejek masa sekolah ni makin kurus dan body dia jangan cakap la lentik habis. Saya pun Tanya la apa rahsia yang boleh kurus dan body pun makin cantik. Dia pun cerita la yang dia ni pergi join program slimway di Poliklinik Penawar Semenyih. Dia cakap dia dulu pun dah stress dan rasa tekanan sangat-sangat. Tapi lepas dia pergi buat rawatan di Poliklinik Penawar Semenyih, berat badan dia makin turun dan badan pun makin slim macam anak dara.

Tanpa membuang masa saya telah menghubungi konsultan Poliklinik Penawar Semenyih layanan yang mesra di talian membuat saya tidak sabar untuk ke sana. Keesokan harinya saya pergi ke Poliklinik Penawar Semenyih dan berjumpa dengan konsultant.

APAKAH YANG SAYA BUAT DI POLIKLINIK PENAWAR SEMENYIH


Sesi body analysis. Dalam sesi ini saya ditimbang dan diukur bagi mendapatkan size dan berat , mereka menggunakan alat untuk mengira ketebalan lemak dan menggunkan apps bagi memeriksa jenis badan saya. Keputusan sesi body analysis menunjukkan kegemukan saya ni berpunca dari masalah hormon.

Selepas 4 bulan saya membuat rawatan di  Poliklinik Penawar Semenyih badan saya pun makin turun. Lemak-lemak lama tu pun dah hilang. Yang bestnya badan dah tak menggeleber macam dulu. Sekarang nak pakai baju kebaya pun dah boleh.

KENAPA SAYA YAKIN UNTUK MEMBUAT RAWATAN DI SINI?

rawatan di marissa di kaji dan disyorkan oleh doktor. Semua produk yang
digunakan adalah diiktiraf oleh KKM.

                 
APA KATA KONSULTAN YA MENGENAI MASALAH PUAN FARAH NI ?


KONSULTANT

“Daripada hasil body analisis yang dilakukan, Puan Farah mempunyai tubuh badan jenis Apple dan dan saya menyarankan untuk Puan Farah untuk join program Slimway Poliklinik Penawar Semenyih . Dalam program slimway ini, Puan Farah perlu mengambil rawatan enzim terapy dan konsistant mengamalkan pengambilan Hit Fiber. Kelebihan rawatan ini ialah, dapat mengurangkan berat badan melalui penyerap hormon berlebihan dalam tubuh badan seseorang. Selain itu, ia juga akan memberi rasa kenyang serta meningkatkan metabolism badan”

KISAH KEJAYAAN CIK MIRA 
MENURUNKAN BERAT BADAN

                       

 





 


 













 

Catatan popular daripada blog ini

BIOPTRON LIGHT THERAPY

RAWAT LUKA KENCING MANIS, DIABETES DENGAN RAWATAN CAHAYA BIOPTRON ANDA TELAH MENCUBA PELBAGAI CARA BAGI MENYEMBUHKAN LUKA KENCING MANIS, DIABETES DAN LUKA LAIN TETAPI TIDAK BERHASIL? TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH ANDA. BIOPTRON CENTRE PASTI AKAN MEMBANTU ANDA DAN  RAMAI ORANG YANG KAMI BANTU TELAH PUN BERJAYA PULIH . JIKA ANDA INGINKAN PERUBAHAN, BERTINDAKLAH SEKARANG. Mari kita baca serba sedikit tentang Bioptron ni... Di Poliklinik Penawar Semenyih, kami menyediakan rawatan Bioptron Light Therapy. Rawatan ini menggunakan kaedah cahaya bagi penyembuhan luka, mengatasi masalah saraf dan masalah kulit. Teknologi ini bertindak pada salur darah secara halus. Ia mengaktifkan salur darah dan merangsang semula salur darah yang bermasalah. Perkara ini akan melancarkan aliran darah pada salur darah. Jadi, proses penyembuhan lebih cepat berlaku serta masalah kebas juga dapat diatasi apabila darah mengalir dengan lancar. Boleh dikataka

BIOPTRON THERAPY

Terapi Cahaya BIOPTRON boleh digunakan sebagai rawatan pelengkap untuk menyokong kaedah perubatan konvensional dan sebagai monoterapi tanda-tanda tertentu. BIOPTRON boleh membantu: 1. Mempercepat penyembuhan luka 2. Melegakan kesakitan dan mengurangkan keamatan yang 3. Dalam gangguan dermatologi dan masalah kulit 4. Dalam pediatrik 5. Dalam Kecelaruan Afektif Bermusim (SAD) Ciri-ciri yang Cahaya BIOPTRON membolehkan cahaya untuk menembusi bukan sahaja kulit tetapi juga tisu pendasar. Oleh itu, kesan positif Cahaya BIOPTRON tidak terhad kepada kawasan kulit yang dirawat.BIOPTRON Light mempunyai Kesan biostimulative: apabila digunakan pada kulit, ia merangsang cahaya sensitif struktur intraselular dan molekul. Ini memulakan tindak balas rantai selular dan mencetuskan tindak balas yang dipanggil menengah, yang tidak hanya terhad kepada kawasan kulit yang dirawat. Lihat nr rujukan. 1, 3 dan 5.BIOPTRON Terapi Cahaya merangsang dan memoduletkan proses memperbaiki dan