Langkau ke kandungan utama

DMAG MAGNESIUM D3


RASA MAKIN SIHAT, MAKIN BERTENAGA…KENCING MANIS PUN DAH MAKIN TERKAWAL


Magnesium adalah kunci kepada kepekaan insulin. Tidak hairanlah bahawa kekurangan magnesium adalah biasa dalam gangguan metabolik seperti diabetes jenis 2 dan rintangan insulin.

Sakit kepala migrain menyakitkan dan melemahkan. Mual, muntah dan kepekaan terhadap cahaya dan bunyi sering berlaku.Sesetengah penyelidik percaya bahawa orang yang menderita migrain lebih berkemungkinan daripada kekurangan magnesium.Malah, beberapa kajian menggalakkan menunjukkan bahawa magnesium boleh menghalang dan membantu merawat migrain.

Kebaikan magnesium DMag kepada kesihatan tubuh manusia

1. Magnesium boleh berbalik osteoporosis (tulang rapuh)
Pelbagai kajian penyelidikan yang dijalankan telah mencadangkan bahawa kalsium yang dibekalkan dengan magnesium meningkatkan kepadatan mineral tulang.

2. Magnesium menghalang penyakit kardiovaskular
Kaji selidik pemakanan telah mencadangkan bahawa pengambilan magnesium yang mncukupi boleh mengurangkan peluang untuk mempunyai penyakit strok.
Kekurangan magnesium meningkatkan risiko ritma jantung yang tidak normal.

3. Magnesium mengawal tekanan darah tinggi (hipertensi)
Magnesium memainkan peranan penting dalam mengawal tekanan darah secara semulajadi. Makanan tambahan magnesium dan diet yang termasuk banyak buah-buahan dan sayur-sayuran yang baik.

4. Magnesium merawat kencing manis
Kajian menunjukkan bahawa individu yang mempunyai kekurangan magnesium mempunyai risiko mendapat kencing manis jenis 2 dan teruk proliferatif.
Magnesium membantu dalam metabolisme karbohidrat dan mempengaruhi keluaran dan aktiviti insulin.

5. Magnesium merawat Migrain, insomnia dan kemurungan

Faedah kesihatan magnesium yang pelbagai juga termasuk rawatan migrain,insomia dan gejala kemurungan. Magnesium juga terkenal mengubati bentuk dysfunctions psikiatri termasuk serangan panik, tekanan, kebimbangan dan agitations yang tidak wajar. Makanan tambahan magnesium dengan banyaknya mengurangkan keterukan serangan itu dan juga boleh membantu dalam mengurangkan kadar berulang.

FUNGSI MARISSA DMAG :
1) Anti Depressi Semulajadi
2) Meningkatkan penghasilan hormon
3) Mengekalkan fungsi saraf secara normal
4) Mengelakan kekejangan otot
5) Menyokong sistem imun dan menguatkan tulang
6) Mengawal tahap gula dalam darah
7) Merehatkan otak (migrain)
8) Mencantikkan usus bagi mengelakkan sembelit

TESTIMONI PENGGUNA DMAG

ENCIK RIZAA AZMAN
Saya dulu ada masalah migrain yang teruk dan kerap. Kalau dah kena serangan migrain ni memang dah tak boleh nak buat apa-apa. Asik terbaring je melayan sakit kepala. Takkan asik nak ambil cuti sakit pulak. Semua jadi serba tak kena, aktiviti seharian pun terganggu. Tapi sejak saya amalkan DMAG ni migrain saya daripada hari ke hari semakin berkurangan dan memang boleh kata jarang sangat dah kena serangan migrain. So migrain saya dah better lah sekarang ni. Good product.”

CIK AZURA ISMAIL
Migraine ni kalau nak serang tak kira masa, pernah masa saya student dulu kena migrain, dah la final exam, macam mana nak study. Mungkin jugak terlampau stress dengan belajar lagi la kerap migrain datang. Bila dah try DMAG ni alhamdulillah migrain saya dah takda lagi. Takda lah asik terperuk je kat hostel melayan migrain, rasa lega sangat dapat selesai kan masalah migrain saya

PUAN ZUBAIDAH
“Keturunan saya ni memang ada masalah saraf pada tangan, dapat masalah ni daripada mula mengandungkan anak pertama, tangan kerap je rasa kebas dan sakit tiap kali bangun pagi, bila dah umur 50an semakin teruk pulak masalah saraf tangan ni, memang tak boleh nak genggam habis. Terasa ketat je semua saraf, jadi tak selesa. Apatah lagi kalau nak buat kerja dapur, nak kupas bawang sebiji pun ambik masa sebab tangan memang sakit dan tak berfungsi sepenunya. Anak yang suruh cuba ambil DMAG ni. Tak habis sebotol pun dah nampak kesan, semakin kurang la sakit saraf tangan ni. Memang tak menyesal cuba DMAG.

ENCIK RASHID
“Kata orang kalau dah kena penyakit 3serangkai ni. Memang dah takde ubat lagi dah. Macam tu lah nasib saya bila dah dapat sakit kencing manis ni. Nak menyesal pun dah tak guna kan, hasil daripada pengambilan gula dan karbohidrat secara tak terkawal dan keturunan pun memang ada kencing manis. Jadi saya pun cuba cari solusi untuk kawal kencing manis saya supaya lebih stabil, sehingga la saya jumpa dengan satu produk ni (DMAG). Saya rasa bersyukur sangat

JANGAN BUANG MASA LAGI !!! JANGAN BAZIRKAN DUIT LAGI DAH !!!!
ANDA TAK PERLU BELI PRODUK YANG LAIN !!! MUDAH SAJE …JOM DAPATKAN DMAG
HARGA COMBO MENARIK MENANTI ANDA

KLIK LINK DI BAWAH

 

 

Catatan popular daripada blog ini

BIOPTRON LIGHT THERAPY

RAWAT LUKA KENCING MANIS, DIABETES DENGAN RAWATAN CAHAYA BIOPTRON ANDA TELAH MENCUBA PELBAGAI CARA BAGI MENYEMBUHKAN LUKA KENCING MANIS, DIABETES DAN LUKA LAIN TETAPI TIDAK BERHASIL? TAHNIAH! ANDA TELAH MENJUMPAI RAWATAN TERBAIK UNTUK ATASI MASALAH ANDA. BIOPTRON CENTRE PASTI AKAN MEMBANTU ANDA DAN  RAMAI ORANG YANG KAMI BANTU TELAH PUN BERJAYA PULIH . JIKA ANDA INGINKAN PERUBAHAN, BERTINDAKLAH SEKARANG. Mari kita baca serba sedikit tentang Bioptron ni... Di Poliklinik Penawar Semenyih, kami menyediakan rawatan Bioptron Light Therapy. Rawatan ini menggunakan kaedah cahaya bagi penyembuhan luka, mengatasi masalah saraf dan masalah kulit. Teknologi ini bertindak pada salur darah secara halus. Ia mengaktifkan salur darah dan merangsang semula salur darah yang bermasalah. Perkara ini akan melancarkan aliran darah pada salur darah. Jadi, proses penyembuhan lebih cepat berlaku serta masalah kebas juga dapat diatasi apabila darah mengalir dengan lancar. Boleh dikataka

TURUNKAN BERAT BADAN DENGAN PANTAS DAN BERKESAN

  SETELAH 5 TAHUN GEMUK SEKARANG  LANGSING JELITA DENGAN RAWATAN DI  POLIKLINIK PENAWAR SEMENYIH PROGRAM SLIMMING adalah merupakan satu program penurunan berat badan berkesan yang diformulasikan oleh Dr Rushmini Maris Ismail. Program ini amat sesuai bagi mereka yang mempunyai masalah obesiti degil atau Resistance Obesiti. APAKAH YANG DI MAKSUDKAN RESISTANCE OBESITI? Resistance obesiti berlaku pada mereka yang telah berdiet secara mengurangkan makan dan bersenam melebihi 2 tahun tetapi tetap gagal menurunkan berat badan mereka. Lihat bagaimana formula unik kami memberikan kesan menakjubkan hanya dalam 14 hari. LIHAT VIDEO FARAH DI BAWAH Nama saya Farah berumur 28 tahun, berkerja sebagai Kerani di Syarikat Honda. Saya merupakan ibu kepada 3 orang anak.Berat badan saya naik mendadak selepas melahirkan anak ketiga. Orang sekeliling menyangka saya hamil kerana perut saya sangat buncit . Pada masa tu saya rasa down gila. Bayangkan anak ketiga saya baru saja 3 bulan. saya rasa malu nak berhad

BIOPTRON THERAPY

Terapi Cahaya BIOPTRON boleh digunakan sebagai rawatan pelengkap untuk menyokong kaedah perubatan konvensional dan sebagai monoterapi tanda-tanda tertentu. BIOPTRON boleh membantu: 1. Mempercepat penyembuhan luka 2. Melegakan kesakitan dan mengurangkan keamatan yang 3. Dalam gangguan dermatologi dan masalah kulit 4. Dalam pediatrik 5. Dalam Kecelaruan Afektif Bermusim (SAD) Ciri-ciri yang Cahaya BIOPTRON membolehkan cahaya untuk menembusi bukan sahaja kulit tetapi juga tisu pendasar. Oleh itu, kesan positif Cahaya BIOPTRON tidak terhad kepada kawasan kulit yang dirawat.BIOPTRON Light mempunyai Kesan biostimulative: apabila digunakan pada kulit, ia merangsang cahaya sensitif struktur intraselular dan molekul. Ini memulakan tindak balas rantai selular dan mencetuskan tindak balas yang dipanggil menengah, yang tidak hanya terhad kepada kawasan kulit yang dirawat. Lihat nr rujukan. 1, 3 dan 5.BIOPTRON Terapi Cahaya merangsang dan memoduletkan proses memperbaiki dan