Jumaat, 29 November 2019

MARISSA SELENIUM



SERONOK SANGAT BILA HORMON DAH STABIL, TIADA LAGI MASALAH RAMBUT GUGUR

 

KEMBALIKAN TINDAK BALAS HORMON DAN FUNGSI TUBUH DENGAN MARISSA SELENIUM

Sudah pernah mendengar tentang selenium? Mungkin ada yang sudah pernah dan ada juga yang belum pernah. Selenium atau yang memilki lambang kimia “Se” merupakan salah satu jenis mineral yang bersifat gizi mikro. Apa itu zat gizi mikro? Zat gizi mikro merupakan salah satu jenis zat gizi yang hanya sedikit diperlukan oleh tubuh kita sehari, namun juga memiliki peranan yang banyak untuk kesehatan kita. Jadi pada intinya, selenium ini meskipun jumlahnya sedikit namun manfaatnya sangat banyak.

Selenium adalah mineral yang ditemukan di dalam tanah. Selenium muncul dalam air dan beberapa bentuk makanan.  Selenium diperlukan oleh tubuh kita dalam jumlah yang sangat kecil untuk melakukan fungsi dalam metabolisme terutama fungsi kelenjar tiroid. Untuk memperolehnya kita perlu mengambil beberapa jenis supplement.

Fungsi Marissa Selenium

Memulihkan tindak balas hormon dan fungsi tubuh.
Dibuktikan secara klinikal melalui ujian saintifik piawaian antarabangsa.
Di perakui kementerian kesihatan malaysia.
Revolusi dalam pemulihan hormon dan peningkatan keremajaan.

Kebaikan Marissa Selenium 

Membantu mengelakkan masalah rambut seperti rambut gugur dan rosak.
Mengekalkan bentuk badan.
Merupakan antioksida paling baik.
Mempercepatkan proses pembakaran lemak.
Melancarkan sistem Detox dalam badan.
Merupakan anti kanser yang menghalang punca-punca kanser.
Faktor penyembuh yang efektif


TESTIMONI PENGGUNA SELENIUM

CIK ADIRA

Dulu rambut memang cantik sangat, kalah model rambut, lebat lurus. Sampai pernah orang tegur pakai syampu apa sebab rambut cantik sangat. Tapi sejak meningkat umur 30an ni semua tu dah jadi kenangan je, rambut gugur dah macam kena kimoterapi pulak. Rasa kecewa bila syampu rambut, sikat rambut memang segenggam yang akan gugur. Bangun tidur plak tak payah cakap la, memang banyak rambut pada bantal. Masalah rambut ni sebenarnya akibat masalah hormon, semakin banyak umur semakin tak stabil hormon dalam badan. Jadi untuk perbaiki masalah hormon saya ni, saya ambil supplement khas untuk cantikkan hormon saya, iaitu Selenium. Sejak ambil selenium beberapa bulan lepas, terasa rambut saya semakin lebat. Rasa gembira tak terkata dalam hati. Memang menakjubkan perubahannya. Saya akan teruskan pengambilan selenium sebagai supplement wajib.


PUAN SALMIAH

Dulu badan saya memang dicemburui wanita lain, memang cantik kalah ratu kebaya. Tapi sejak melahirkan anak pertama dah tak ubah lagi macam tong dram. Lemak pulak “membiak” sana sini. Puas jugak saya kawal makan nak turunkan berat badan. Bila badan kita gemuk, terus nampak macam makcik-makcik je, padahal belum pun cecah umur 40tahun. Memang makan tahun jugak ‘struggle’ nak turunkan berat badan ni. Puas dah usaha macam-macam jenis diet tapi tak jugak turun berat badan apatah lagi nak dapatkan bentuk badan idaman macam dulu-dulu, dalam mimpi je rasanya. Tapi rupa nya ada satu benda yang saya tak tahu, kalau hormon tak stabil memang susah nak turunkan berat badan, usaha lah macamana sekalipun, saya pun usaha cari apa supplement yang sesuai untuk betulkan balik hormon dalam badan ni, sampailah terjumpa dengan selenium Marissa. Lepas je amalkan selenium ni memang badan rasa bertenaga lain macam, bila hormon semakin stabil, kita akan nampak perubahan dengan cepat, apatah lagi bila jaga pemakanan yang sihat. Memang kesannya wow sangat. Mujur lah saya jumpa jugak supplement yang dapat mengubah hidup saya kembali cantik macam zaman muda dulu.

Nak kurangkan berat badan?
Nak rawat masalah rambut gugur?

ANDA JANGAN BUANG MASA LAGI !!! JANGAN BAZIRKAN DUIT LAGI DAH !!!!
ANDA TAK PERLU BELI PRODUK YANG LAIN !!! MUDAH SAJE …
JOM DAPATKAN SELENIUM SEBAGAI SUPPLEMENT WAJIB HARIAN ANDA
HARGA COMBO MENARIK MENANTI !!
KLIK LINK DI BAWAH UNTUK HARGA PROMOSI DMAG
https://senang.la/nak/klinikselenium